När man reser...

...ser man mycket roligt!

I Japan i oktober var vi i ett jättevaruhus i Kyoto. Då kommer en man och hans familj gående in genom dörrarna. Väl innanför stannar dock mannen och väntar där med katten som de hade med sig. Jag kunde ju inte undvika att gå fram o klappa den söta kissen som var mer än lovligt nöjd över uppmärksamheten! Ingen blyg kisse det där inte! Och det var många som kollade...
image169



I Italien, byn Panzano i Toscana hittade vi denna underbara kattrappa. Notera texten på kanten! Klicka på de små bilderna så blir de större.
image170

   

Kommentarer
Postat av: Naken

Vilka roliga bilder. Verkar vara en riktigt snäll herre han med katten. Står där och väntar med katten så den slipper vara ensam.

Världens gulligaste katt-trappa måste ju detdär vara. Kul att den viker av och går åt motsatt håll efter ett tag ;)

Postat av: Naken

Har kollat in den där länken. Önskar att jag hade en sån där fin trappa att knalla upp på. Då skulle jag kunna röra mig fritt utan att H&M lägger sig i. Tror dock att det blir svårt då de inte låter mig gå ut själv ;)

2008-01-12 @ 00:37:53
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback