Aldrig får man ha något ifred 2

Husse och matte köpte nya sängbord på ikea, med låda, så att man skall kunna gömma sina värdefulla saker där ... Som glasögonen...
Men! En bengal är en bengal och det tog inte lång stund för de små kräken att lära sig öppna den handtagslösa lådan?!!!! Ena katten lägger sig på rygg under lådan och matar ut den medan den andra tar sig in och gör största möjliga skada....

Resultat: Ett sönderbitet glasögonfodral... Tur att det var metall innnanför lädret så att inte glsögonen tuggades sönder de med.....
image120

Sedan gick Gurkan vidare till lampan i fönstret....
image121

Hmmmm......

Kommentarer
Postat av: Naken

Bra jobbat Gurkan! Du är ju till och med värre än mig. Jag kan nog lära mig en del av dig ;)

Postat av: Gurkan

Jojo, o när man är två som samarbetar hinner man med mer!!!!

2007-11-26 @ 13:08:56
Postat av: Naken

Det bästa som finns är ju att stå i centrum. Man får göra vad man kan för att få allas uppmärksamhet =)Är ni förresten två katter?

2007-11-27 @ 18:37:56
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Gurkan

Japp, två busiga bengalflickor - Gurkan 1 år och Maja 9 månader. Dubbelt upp är dubblet så skoj och dubbelt så mycket jobb för matte att städa upp efter oss!!!
Har inte Naken någon kompis?

2007-11-28 @ 10:50:03
Postat av: Naken

Nej jag har tyvärr ingen kompis :( Har önskat mig en lillebror men jag tror inte att jag får en. Inte i julklapp i alla fall. Tack för omtanken nu när jag är sjuk. Det värmer som en mjuk och mysig tröja. Känner mig lite bättre idag.

2007-12-04 @ 17:20:28
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Änglakatterna

Bra jobbat, kompisar!

2008-05-19 @ 11:26:40
URL: http://www.myengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback