Jag glömde...

stänga dörren till badrummet. Mitt i tv-tittandet hoppar en liten Maja upp i soffan  med toa-rullen i munnen. Trofén var slaktad och nu visades den upp hos oss i soffan. Vi berömde katten och ställde tillbaka toarullen i badrummet. Och stängde dörren...
image89

En liten stund senare gick jag in på toa för att borsta tänderna. Maja, lillskiten, var snabbt där och högg tag i toarullen igen. Nu gick allt i ett rasande tempo. Upp på handfatet, hämta rullen, bita, slita massakrera innan någon dum människa tog bort rullen igen. Detta är vad som hände inom loppet av några få minuter. Sedan bröt husse in och lyfte bort katten som envist bet sig fast i rullen, hängande upp och ned i husse händer....

image90
image94
image91
image95
image92
image93

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej! Sitter på jobbet o rensar i e-posten, snubblar på Gurkan-bloggen, nyfiken på hur det går o tittar in! Vad hittar jag, två "Gurkor"!!!? Sååå söta!! :) Men fullt upp ser jag! :D Hoppas allt väl, missade ju din sista dag! Tittar upp nån gång när du installerat dej på nya jobbet! Kramar till er båda! Sari

2007-07-30 @ 13:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback