Snart Jul!

Snart är det jul och då åker vi hem till morrmorr och morrfar (varför heter dom nåt så dumt?! man skulle kunna tro att dom är elaka....). Där kommer det att finnas en gran med okrossbara kulor. Vi kommer att rapportera hur det hela avlöpte och om granen och männniskorna överlevde....

Men, inför julafton så har vi övat lite hemma.
Som tex hur vi skall klä oss.....ta ton....

Gurkan: Så det är så här han gör, guben med skägg!!  Att det var så enkelt....Uhhh, måste ha husse att hjälpa till med luvan, jag har ju inga tummar...
image134


Det stråååålaaaaar en stjääärna!!!!!
image133

Konserten och uppvisningen är slut. Nu går jag.
image136

Maja : Det här var förnedrande. Fast jag är ganska snygg!!
image135


Kommentarer
Postat av: Naken

Där är han ju, jag har hittat honom... Gubben med skägg alltså, eller är det bara du Gurkan som har klätt ut dig? Fin dräkt du har!
Morr morr och morr far kommer säkert bli jätteglada när de får en sån fin tomte i år.
Tyvärr blev det inte någon lillebror i julklapp. Matte säger att vi bor för trångt. Som om han skulle ta så mycket plats... Ska fortsätta att tjata och tjata så kanske jag får en nästa år. Kanske ska jag vara lite snällare mot gubben med skägget också. Han ser allt har jag hört.

Julträdet blev jag väldigt nöjd med. H&M blev mindre nöjda eftersom kulorna inte är okrossbara. Trodde en stund att jag fått en lillebror inne i en av de där kulorna men insåg att det bara var en rundare bild av mig själv.

GOD JUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback