Maja - Lillkatten

Vår söta lilla Maja måste få lite plats här. Hon är yrvädret i familjen och har en lång radda med smeknamn (Kärt barn...). Mest går hon under benämningen Lillkatten - både för att hon är minst men även för att hon bara styrs av lillhjärnan. Denna lilla varelse är helt instinktiv och vi tror inte att hon har förmågan att tänka själv utan bara reagera :)
Gurkan har hjärnan i familjen, Maja har snabbheten... Maja gör gärna som Gurkan gör men det syns klart och tydligt att hon inte fattar varför. Men varför tänka när man kan agera!!!


Kommentarer
Postat av: Katten Astrid

Jag måste säga att även om du Maja är väldigt söt, så ser du aningen knasig ut ibland på filmen... :) Det kanske har nåt med namnet och göra, för min egen lilla Maya (som jag tyvärr bara fick ha som plastsyrra i två år innan hon dog) var också supersöt, men kanske inte så smart...

Postat av: Naken

Söt Maja!
Skrattade så jag kikna när jag såg henne göra "idioten" under soffbordet =)

2008-03-26 @ 16:12:37
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Naken

Ja "idioten" är underskattad. Den brukar jag roa mig med när jag inte har något annat för mig.

Fredrik och Bengt hade det nog rätt bra trots kylan. De är ju inte så smala direkt ;) (Hoppas att de inte läser detta, då kommer jag att åka på spö).

2008-03-27 @ 15:03:18
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback