Gurkan & flugorna

En dag upptäckte vi att Gurkan betedde sig något mystigt. Helt plötsligt satt vår livliga lilla tiger helt stilla i timmar på översta hyllan i klätterträdet.... hmmm, nu har hon verkligen blivit knäpp.... vad är det hon stirrar på?

Efter att totalt ha idiotförklarat Gurkan upptäckte vi till vår förvåning att hon faktiskt såg något vi inte såg... osynliga flugor!!!

Så här kan det se ut. Gurkan blir dessutom lite förlägen när man kommer på henne med att stirra in i väggen ;)


Kommentarer
Postat av: Katten Astrid

Åh, en till kattfilmstjärna! Snyggt jobbat :)
(Men det var lite jobbigt att se den, för Matte spelade sekvensen när Gurkan jamar flera gånger i rad och satt och skrattade åt mig när jag var tvungen att jama tillbaka varje gång Gurkan jamade. Och jag blev alldeles konstig i kroppen och försökte hitta katten som satt inne i datorn och skrek.)

Postat av: Naken

Förstår dig Gurkan. Sådär brukar jag sitta och stirra på min egen skugga. Det är väldigt fascinerande att sitta och stirra ibland. Man måste ge det mycket tid men sånt förstår sig människorna inte på.

Tycker att min brorsa är lite lik en drake. Hoppas bara att han inte sprutar eld. Tror nog att jag kommer få ett stort klätterträd snart. Har sett att matte varit inne på sidor på nätet och kollat på såna.

2008-03-16 @ 13:21:16
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback